dilluns, 30 de maig del 2011

MEGADETH - IN MY DARKEST HOUR




MEGADETH - IN MY DARKEST HOUR:

In my hour of need, / En la meva hora de necessitat,
Ha you're not there... / Ha, tu no hi eres...
And though I reached out for you, / I pensar que jo vaig buscar-te,
Wouldn't lend a hand! / No em vas donar un cop de mà!

Through the darkest hour, / Durant la meva hora més fosca,
Grace did not shine on me, / La gràcia no em va somriure,
It feels so cold, very cold... / Es sent tant fred, tant fred...
No one cares for me...!! / Ningú té cura de mi...!!

Did you ever think I get lonely... / Vas pensar mai que jo estaria sol...
Did you ever think that I needed love... / Vas pensar mai que jo necessitava l'amor...
Did you ever think to stop thinking... / Vas pensar mai en parar de pensar...
You're the only one that I'm thinking of!! / Ets la única amb la que estic pensant!!

You'll never know how hard I tried, / Mai sabràs amb quanta força vaig intentar,
To find my space and satisfy you too! / De trobar el meu espai, i també satisfer-te a tu!

Things will be better when I'm dead and gone... / Les coses seran millor quan sigui mort i me n'hagi anat...
Don't try to understand, knowing you I'm probably wrong, / No provis de comprendre'm, et conec i probablement no faig bé,

But oh how I lived my life for you!! / Però ostia, com he viscut la meva vida per tu!!
Still you'd turn away... / Fins que m'has donat l'esquena...
Now as I die for you...! / I ara, mentre moro per tu...!
My flesh still crawls as I breathe your name! / La meva pell s'eriça quan dic el teu nom!
All these years I thought I was wrong... / Tots aquests anys, he pensat que estava equivocat...
Now I know it was you... / Ara sé que eres tu...
Raise your head... raise your face... your eyes!! / Aixeca el cap... la cara... els ulls!!
Tell me who you think you are, who?! / Diga'm qui et penses que ets, qui?!

I walk, I walk alone... / Jo camino, jo camino sol...
Into the promised land... / En la terra promesa...
There's a better place for me... / Allà hi ha un lloc millor per mi...
But it's far, far away... / Però està lluny, molt lluny...
Everlasting life for me... / Estirant la meva vida...
In a perfect world... / En un món perfecte...
But I gotta die first. / Però he de morir primer.
Please God send me on my way!! / Si us plau, Déu, envia'm al meu camí!!

Time has a way of taking time, / El temps té una manera de treure temps,
Loneliness is not only felt by fools!! / La solitud no només és sentida per idiotes!!
Alone I call to ease the pain, / Sol tracto de calmar el dolor,
Yearning to be held by you... / Pregan-te que m'abracis...
Alone, so alone, I'm lost!! / Sol, tant sol, estic perdut!!
Consumed by the pain... / Consumit pel dolor...
The pain!! The pain!! The pain!! / El dolor!! El dolor!! El dolor!!

Won't you hold me again?!! / No hem tornaries a abraçar?!!
You just laughed, ha, ha, bitch! / Només te'n vas riure, ha, ha, pècora!
My whole life is work built on the past, / Tota la meva vida està basada en el passat,
But the time has come when all things shall pass! / Però el temps ha arribat quan totes les coses han de passar!
This good thing passed away!! / Aquesta cosa bona ha passat!!



Paula \m/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada