diumenge, 6 de maig del 2012

MANOWAR - Heart Of Steel






MANOWAR - Heart of Steel:


Build a fire  /  Encenc un foc
A thousand miles away  /  A mil milles de distància
To light my long way home  /  Per il·luminar la meva llarga tornada a casa
I ride a comet  /  Condueixo un cometa
My trail is long to stay  /  El meu camí és llarg per quedar-se
Silence is a heavy stone...  /  El silenci és una pedra dura...


I fight the world  /  Jo lluito contra el món
And take all they can give  /  I agafo tot el que hem poden donar
There are times my heart hangs low  /  Hi ha moments que el meu cor devalla
Born to walk against the wind  /  Nascut per caminar contra el vent
Born to hear my name  /  Nascut per sentir el meu nom
No matter where I stand  /  No importa on estigui
I'm alone  /  Estic sol


Stand and fight!  /  Aixeca't i lluita!
Live by your heart  /  Viu en base al teu cor
Always one more try...  /  Sempre una oportunitat més...
I'm not afraid to die  /  No estic espantat de morir


Stand and fight!  /  Aixeca't i lluita!
Say what you feel...  /  Digues el que sents...
Born with a heart of steel!  /  Nascut amb cor d'acer!


Burn the bridge behind you  /  Crema el pont darrere teu
Leave no retreat  /  No deixis escapada
There's only one way home  /  Només hi ha un camí cap a casa
Those who laugh and crowd the path  /  Aquells que se'n riuen o aglomeren el camí
And cut each other's throats  /  I es tallen les seves gargantes
Will fall like melting snow  /  Cauran com neu fosa


They will watch us rise  /  Ens veuran triomfar
With fire in our eyes!  /  Amb foc als nostres ulls!
They'll bow their heads  /  Abaixaran els caps
Their hearts will hang low  /  Els seus cors devallaran
Then we'll laugh and they will kneel  /  Llavors riurem, i ells s'ajeuran
And know this heart of steel was  /  I sabran que aquest cor d'acer era
Too hard to break  /  Massa fort de trencar
Too hard to hold  /  Massa fort de sostenir


Stand and fight!  /  Aixeca't i lluita!
Live by your heart  /  Viu en base al teu cor
Always one more try...  /  Sempre una oportunitat més...
I'm not afraid to die  /  No estic espantat de morir


Stand and fight!  /  Aixeca't i lluita!
Say what you feel...  /  Digues el que sents...
Born with a heart of steel!  /  Nascut amb cor d'acer!





PD: Thanks Manowar, to help me find my love destiny... (L)


Paula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada